Rekrutacja

Warunki rekrutacji

Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych według kolejności zgłoszeń.

Po wyczerpaniu limitu miejsc informacja automatycznie zostanie umieszczona na stronie internetowej studiów a rekrutacja zostanie zamknięta.

Do złożenia dokumentów jest uprawniona osoba legitymująca się wyższym wykształceniem ze stopniem magistra, inżyniera lub licencjata (w zakresie dowolnej dyscypliny).

Termin rozpoczęcia studiów – przy ul. Nowoursynowskiej 166 w Warszawie („mapa i plan kampusu”)
Szczegółowe warunki rekrutacji na Studia Podyplomowe

„Zarządzanie flotą samochodową”

na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Rekrutacja kandydatów na Podyplomowe Studia: Zarządzanie flotą samochodową jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń oraz założenia kompletnych dokumentów.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy kandydata na studia – pobierz,
  • podanie o przyjęcie na studia link do dokumentu – pobierz ,
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych lub oryginalny dyplom. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą kandydat składa oryginał dyplomu oraz jego tłumaczenie na język polski potwierdzony przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikacje dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.
  • dowód wpłaty czesnego.

Numer konta odbiorcy:

SGGW w Warszawie

02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166,

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Numer konta: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060
z dopiskiem
„kod studiów 507-10-081300-R00076-99, SPFLOTA, IMIĘ I NAZWISKO UCZESTNIKA, Całość lub Rata (I lub II)”.

Termin naboru –  do 01.10. bieżącego roku,

maksymalna liczba miejsc – 60,

minimalna liczba osób do uruchomienia edycji – 20.

Informację o zakwalifikowaniu na studia kandydaci otrzymają po zamknięciu listy przyjętych do 15.10 bieżącego roku. Studia rozpoczynają się w październiku bieżącego roku.

Dokumenty prosimy przesyłać w wersji elektronicznej (skany) na adres: spflota@sggw.pl . Dokumenty w wersji papierowej będą zbierane na początku września.

Miejsce składania dokumentów:

  • osobiście, pok. 108, bud. 3, ul. Nowoursynowska 166, Warszawa, Kampus SGGW
  • listem poleconym na adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Podyplomowe Studia Zarządzanie flotą samochodową, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 108, bud. 3.

Podczas składania dokumentów sekretariat studiów potwierdza za zgodność z oryginałem wyżej wymienione dokumenty. Kandydat na studia podpisuje również przygotowaną przez sekretariat studiów umowę o świadczenie usług edukacyjnych oraz klauzulę informacyjną zgodną z RODO: 

 Wzór umowy                     KLAUZULA INFORMACYJNA

Kwalifikacja odbędzie się na podstawie złożonych kompletnych w/w dokumentów. Po spełnieniu warunków rekrutacji kandydat otrzymuje na inauguracji studiów decyzje o przyjęciu podpisaną przez kierownika studiów podyplomowych.

Regulamin
Regulamin Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie 

Informacje dla osób zainteresowanych otrzymaniem faktury VAT

(Podstawa prawna – Uchwała nr 20 – 2013/2014 Senatu SGGW w Warszawie z dnia 16 grudnia 2013 r oraz art. 99 ust. 3 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym Dz. U. z 2012 r. poz. 572 z późn. zm. oraz § 60 pkt 17 Statutu SGGW w Warszawie)

  • Faktury za opłaty związane z usługami edukacyjnymi będą wystawiane wyłącznie na pisemny wniosek Słuchacza złożony za pośrednictwem Sekretariatu Studiów Podyplomowych do Kwestury SGGW. (Wypełniony punkt 13 Kwestionariusza Osobowego – dotyczy opłaty czesnego).
  • Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do Sekretariatu Studiów Podyplomowych informację z prośbą o wystawienie faktury za czesne włącznie z potwierdzeniem zapłaty za studia. Na tej podstawie zostanie wystawiona przez Kwesturę SGGW faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym.
  • Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty.
  • Faktury wystawiane będą najpóźniej w ciągu trzech miesięcy, licząc od końca miesiąca w którym dokonano wpłaty. W wystawionej fakturze nabywcą będzie student zaś płatnikiem zakład pracy lub instytucja dokonująca wpłaty.
  • Po upływie trzech miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dokonano wpłaty faktury nie będą wystawiane przez Kwesturę SGGW w Warszawie.

Sekretariat studiów zainteresowane osoby przyjmuje:
w soboty od godziny 10 do 12.
 (podczas zjazdów)

SGGW w Warszawie

Wydział Nauk Ekonomicznych
Budynek nr 3, pokój 108

ul. Nowoursynowska 166,  („mapa i plan kampusu”)

Szczegółowe informacje udzielane są również telefonicznie pod numerem:
tel.: +48 (22) 59 34 259
oraz pod adresem e-mail:
spflota@sggw.pl

 

Zapraszamy również na Studia Podyplomowe Transport i Spedycja. Szczegóły na stronie transport.wne.sggw.pl